Croatia
Rupe

Nationalpark Krka und Šibenik

May 3 in Croatia ⋅ ☁️ 16 °C

Friitig Morge, Pancakes, Cornflakes, Brot und Banane sind bereit. Hüt müend mir gstärkt usem Huus gah, mir gönd nämlich anes Örtli wo viel Nerve brucht. Jap, mir gönd inen Nationalpark.
      Nach einere Stund Fahrziit vo Zadar simmer denn au im Nationalpark Krka acho, bzw. amene Vorörtli ufem Parkplatz wo 8 Bucks kostet het. Z Fuess und mit Trekkingschueh bewaffnet simmer durch s Dörfli gloffe und zum Schalter vom Krka Park gange, det het mer üüs wiiteri 20 Chlöte pro Person us de Täsche gfischet und het üs denn gseid, mir müessted jetzt uf die ander Strassesiite und denn ines Bötli iistige.
      Gesagt getan und nach ca. 15 minütiger Warteziit isch denn s Bötli au lostuckerlet. Mir hend üs da richtig komisch gfühlt, es sind nämlich mal ned mier die komische Vögel gsii sondern de Rest uf dem Bötli…
      Nach 20 Minute fahre simmer denn im „offizielle“ Park gsii und hend üs det zerschmal öppis z Esse gegönnt. Wies so isch i dene Touriste-Attraktions(-falle), alles isch übertüüret, s Esse isch durchschnittlich und es het z viel (beschränkti) Lüt. Mir hend üsi Nerve da ufd Prob gstellt, aber mir müend sege de Park isch scho sehr schön gsii. Es het en Rundgang gäh und ufem Rückweg hemmer üs dezue entschiede, zrugg z laufe, anstatt midem Schiffli zruggzfahre. Schlussendlich lahd sich über de Krka Nationalpark säge, es isch ganz schön, aber zu touristisch. Schad, aber es het trotzdem schöni Bilder und glücklichi Gsichter gäh, nachere eistündige Wanderig. Nachdem mir retour gloffe sind, hemmer en Steistrand als Belohnig und en Abküehlig für d Füess ghaa.
      Ziitlich simmer scho nach de 15:00 gsii also hemmer üs dezue entschiede, nur churz is nöchglegne Städtli Šibenik z fahre und dete de Namittag usklinge z lah. Es Spaziergängli durch d Altstadt, Burger und Glace hemmer da gschnabuliert und hend üs denn um die 17:30 uf die guet stündigi Heifahrt gwagt, sind no go Znacht poste und denn zrugg is Airbnb. Bsunders erwähnenswert vo hüt, mir hend ca. 20‘000 Schritt gmacht (chunnt uf d Beilängi drufah). Und demit wünsched mir üch en schöne Abig und bis morn. Wanderglobis, over and out.

Sibenik to Krka National Park

October 1, 2023 in Croatia ⋅ ☀️ 15 °C

Distance: 46 km. Total elevation: 650 m

A rolling route through back roads & small villages got us to Krka National Park. It wasn’t all easy cycling as the line of spinning wind turbines were a good forewarning of the headwind to come!

The park is known for its picturesque waterfalls and it was a pleasant shady walk along the boardwalks.

Rupe