Ecuador
Playa La Lobería

San Cristobál - die Seelöweninsel

January 31, 2023 in Ecuador ⋅ ⛅ 26 °C

San Cristobál mit dem Puerto Baquerizo Moreno war mir irgendwie von Anfang an sympathisch! Es war eine äusserst gemütliche, friedliche und ruhige Stimmung, gepaart mit dem fröhlichen Treiben der unzähligen Seelöwen. Weniger gemütlich war, dass mein Handy gleich kurz nach der Ankunft den Geist aufgegen hat und ich gerade mal etwas Panik schob. Nach dem Auskundschaften der Tauchshops und einem beruhigenden Piña Colada ging ich dann ins Hostel und gönnte mir eine Episode von the office und plötzlich aus dem Nichts hat dann auch mein Handy nach ein paar Stunden offline wieder funktioniert! Was für ein Glück! Auch ein ebenso grosses Glück war der leckere Zmorge im Tonga Kaffee an der Strandpromenade, der Fussmarsch zum Strand "La Lobería" und die vielen Seelöwen, die da verspielt im Wasser herumtollten. Besonders angetan haben es mir die Babyseelöwen, die sich einfach so tollpatschig bewegen und 24/7 Unterhaltung bieten.Read more

Wie abgmacht gohts hüt nachem Zmorge wider is Spital. Dete machi wider genau s'gliche wie gester: warte, Bluetdruck messe, Froge beantworte und miteme Dokter rede. Er meint dasmer sötted röntge, aber das macheds erst am Nami wider, mir sölled am zwei namel cho - danke für wider ned viel. "Willkomme z'Ecuador" meint min Host dezue ^^ Immerhin isches gnueg Ziit, zum en wiitere Strand efkunde. Chum bini zum Huus us, gheit mer de Teddy über de Weg, wo am liebste grad wür mitcho. I vertrösten aber - wett lieber mini Rueh ha als ihn ^^ Unterwegs zum Playa La Loberia hät en Rollerfahrer Mitleid mit mir, und nimmt mi churzerhand mit. Segi natürli ned nei, wil zum uf de asphaltierte Stross laufe isches eigentli definitv z'heiss :) Nach dem sinds nume na es paar Meter bis zum Strand. Dä isch au wider schön aber bitz überbsuecht und mit wenig Schatte, drum gangi ned go schnorchle. Defür verzellt mer de Nationalparkheini, wo wie a so vielne Orte Personaldate erfasst, dasmer na wiiter chan laufe zumene Ussichtspunkt. Das tönt na guet und machi denn au, unterwegs di zum Teil duchus imposante uf s'Vulkangstei ufschlagende Welle beobachtend. 30 Minute spöter bini bim Ussichtpunkt, womer ine Bucht gseht und im Wasser tribendi Schildkrotte chan beobachte. Au en Redfeetboobie hät sichs da uf de Klippe zum brüete bequem gmacht :) Ufem Zruggweg machi vorallem eis: schwitze - mal wieder. Aber i beklage mi ned, lieber so als schlechts Wetter. Und bide Tshirts chunnts au nüme drufa, die sind eh scho vollgschwitzt 😂 Für de Zruggweg gönni mer denn es Taxi, wo definitiv z'tüür isch für die 5 Minute aber ha grad nüm möge laufe und mis Chnü seit vermuetli au danke... Zmittag gits en Snack am Hafe und denn heissts scho wider ab is Spital und siehe da, dasmal muesi ned warte. Aber d'Nachricht isch ned besser wege dem. Anschinend macheds grad kei Röntge, i söll i zwei Stunde wider cho. Langsam nagts also würkli a minere Geduld... Janu, also ab an Rochestrand. Leider isch d'Sicht sehr schlecht hüt, i gseh also wider nüt. Gibe mal de Fluet ufem Höchststand und bi Vollmond d'Schuld. Defür triffi na zwei Lütlis vo gester a und mir mached wider ab zum Znacht - weni denn nüm im Spital am warte bin ^^ Nachem Salzwasser abdusche nehmemer de Weg is Spital zum vierte Mal in Agriff. Danke übrigens an Alexander, wo sich dementsprechend zum vierte mal devoschlicht bim schaffe... Ja und dasmal gohts au wider schnell: amelde, aneligge, röntge und zack, fertig. So eifach wärs. Müemer nume na zrugg in Notfall zum d'Resultat beurteile. Dete acho segeds eus, dasmer defür en Termin müend ha und dass si denn am Mäntig wider schaffed. Dank em Alex sinere Erklärig, dass ich am Sunntig min Rückflug han, findets plötzli es bitz freii Ziit für mich ^^ De Dokter vom Morge luegt d'Röntgeufnahme a und meint "isch alles guet, d'Chnoche sind ned kaputt". Erst bi siebe mal nochefroge findi use, dases öpis mit de Bänder oder so isch, und dasi eifach söll schone, bises nüm wehtuet. Okey, alles klar, danke. Jetz weissi au, wieso dases gratis isch bi dem Service aber he, besser als nüt :) Viel schneller als erwarted simer also fertig und mached eus na uf d'Suechi nachere Pharmacie für en Stützstrupf, wo us Erzählige durchus hilft zum schone. Bide dritte Pharmacie werdemer schliessli fündig. Erst dehei findi use, dass überhaupt ned das verpackt isch, wo ufem Bild isch. Also zrugg und umtusche und denn isch das ganze endli so wies sött si - hallelujah. Jetz blibt nume na z'hoffe dasi ned z'lang Schmerze han, wil es gohts ja bald uf Bolivie und dete wetti eigentli parat si zum wandere... Für de Sunneuntergang gangi an Hafe und gnüsse eifache es bitz d'Rueh inmitte vo Seeleue. Ufem Zruggweg triffi denn per Zuefall uf de Omri, au vode Tour gester. Mit ihm pläuderli, bis au di andere zwei Tourkollege mit namel zwei Kollege uftauched und mer all zeme gönd go esse :) Womer zum Resti uselaufed, entdecki de Paul. Jawohl, de Paul us Cotopaxi und Cuenca. Mit dem hetti überhaupt ned grechnet und dementsprechend gross isch d'Freud! Hetti sini letst Sprachnachricht mal glosed, hettis gwüsst. Ups ^^ Die Widerveinig fiiremer grad na miteme usgiebige Spaziergang am Meer. Das isch defintiv en versöhliche Abschluss vo dem sus halbe erfolgriiche Tag 🤗Read more

Playa La Lobería, Playa La Loberia