Als de bliksem door LA

September 24, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 32 °C

Laatste dagje USA! Ons VW-busje ligt nogal achteraf dus we vertrekken op tijd. Wél tijd hebben we om nog even kort de Los Angeles highlights te checken, de walk of fame en de Hollywood letters. Zwaar gefrustreerd door het verkeer in LA (wat een shitstad!) vinden we eindelijk een parkeerplaatsje: maximaal 1 uur parkeren.. Gaat dat lukken? Ja! Haha.

De walk of fame vinden we weinig indrukwekkend, vreemd maar ik voel me niet 'dichterbij' de grote sterren der aarde als ik over hun ster loop. We zien de sterren van Michael Jackson, The Beatles en Ella Fitzgerald, en besluiten dan dat het mooi is geweest. Ik wilde het zien, nou dat is gelukt! Vanuit de auto zien we even later Mount Hollywood, check!

Nu op naar de carwash, met toevallig een kringloop waar we onze kampeerspullen inleveren. We werken ons een uur lang in het zweet om de auto netjes te krijgen (de goedkoopste carwash is self service!) en leveren de auto in. Zouden ze merken dat de auto niet 100% schadevrij is? (Ssst! Haha)