• Day 206

Passing the Alps, Austria

October 29, 2018 in Austria ⋅ ⛅ 13 °C

عبور از آلپ با اعمال شاقه!!
    برای عبور از آلپ سعی کردیم کوتاه ترین مسیر رو انتخاب کنیم که همانا از اینسبروک در اتریش شروع میشه و به ورونا در ایتالیا ختم میشه.
    خوب مسیر رو حسابی زیر و رو کرده بودیم و میدونستیم که از اینسبروک تا مرز ایتالیا ۳۵ کیلومتر سربالایی نسبتا مداوم خواهیم داشت. ۱۲۰۰ متر هم سرجمع باید میومدیم بالا 😀 خوب یه جورایی تو ذهن حل و فصل کردیم که مثلا چند تا از فلان سربالایی که فلان جا داشتیم رو باید بریم🤔.
    خلاصه که صبح یا علی گویان زدیم تو جاده. رفتیم یکم و دیدیم که دریغا مشکل ما نه سربالا بودن مسیر، نه نبودن مسیر مخصوص دوچرخه، نه نبود شانه خاکیو عبور ماشین سنگین ها،که همانا باد شدید از روبرو بود با سرعتی که به ۸۰ کیلومتر هم میرسید!!!🙃 .
    جذاب بودن مناظر هم مزید بر علت شد که ما هر از چند متر یا کیلومتری وایسیمو نفسی تازه کنیم و از دیدن مناظر لذت ببریم. خلاصه تونستیم این ۳۵ کیلومتر جان فرسا رو رکاب بزنیم و به مرز ایتالیا برسیم.
    خوب ما که شاخ غول رو شکونده بودیم 😋😎. ادامه مسیرمون تو ایتالیا جاده مخصوص دوچرخه داشتیم و یکم هوای بارونی‌ و کلی سرپایینی. با پایین اومدنمون ارتفاع ، گرمتر شدن هوا رو هم میشد به وضوح احساس کرد.