Finland
Mikkola

Here you’ll find travel reports about Mikkola. Discover travel destinations in Finland of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Dag 10

June 15 in Finland ⋅ ☀️ 13 °C

Vandaag weer een hoop gereden wat eigenlijk niet op de planning stond. We hoopten de mooiste route uit gekozen te hebben, maar dat viel tegen. Uiteindelijk werd het eentonig tussen de bossen/ bomen. Wel een heerlijk weertje vandaag, de korte broek kon aan. Uiteindelijk de route richting de kust genomen, maar de dag werd ook te lang. Om 23 u ( lokale tijd, dus 1 u tijdsverschil) een plek gevonden, niet fantastisch, maar we staan!! Klein vuurtje erbij, biertje en zo rusten.Read more

Camp night 10

June 16 in Finland ⋅ ⛅ 11 °C

Klein vuurtje zware dag zowel lichamelijk en geestelijk omdat we totaal geen goeie route hadden. Wel weer een hoop gereden wat eigenlijk niet op de planning stond. We hoopten de mooiste route uit gekozen te hebben, maar dat viel tegen. Uiteindelijk werd het eentonig tussen de bossen/ bomen. Wel een heerlijk weertje vandaag, de korte broek kon aan. Uiteindelijk de route richting de kust genomen, maar de dag werd ook te lang. Om 23 u ( lokale tijd, dus 1 u tijdsverschil) een plek gevonden, niet fantastisch, maar we staan!! Klein vuurtje erbij, biertje en zo rusten.Read more

Mikkola