France
Paris 15 Vaugirard

Here you’ll find travel reports about Paris 15 Vaugirard. Discover travel destinations in France of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Paris!!

September 26 in France

Super contente d'etre reunit avec ma maman!!! Et wowww quelle belle grosse ville! Je pensait pas aimer tant mais je suis deja en amour avec Paris. Les gens sont tellement gentil en plus - tout le contraire de ce dont je mattendait. Quelques dames on ete hors de leur trajet pour nous amener a la tour Montparnasse car nous etions perdues, un monsieur qui nous a suggerer quel cafe prendre a l'epicerie, vraiment gentils! Nous avons reserver un petit studio a travers airbnb qui est vraiment bien- nous avons la vue de la tour eiffel de notre balcon! Petit verre de vin et fromage en regardant la tour. En personne elle est tellement plus grosse que j'imaginait! Nous etions dessous et avions laire comme des fourmis! Nous avons ete a la tour montparnasse afin de voir la ville du haut et cetait incroyable la vue! Surtout lorsque le soleil s'est coucher et il faisait noir.

Pour les 2 prochains jours- hop on hop off pour pouvoir voir le plus que possible cette jolie ville avant de se diriger a Bruges.

Monte Martre

May 3, 2016 in France

A bad start as recovering from food poisoning- dont think iI'll have onion soup or tough beef bourguignon.after many metro changes we got to Pigalle to meet Annie. We took buses & when we saw M M we took fernicular up to it. Lunched at a cafe- parisien sandwich= baguette with ham ,swiss style cheese& gherkins.-Afterwards we bussed to eiiffel tower for a boat ride on the Seinne which was very nice , passing under 22 bridges. Said goodbye to Annie.Read more

The Louvre

May 6, 2016 in France

Treasures large and small. It's not easy getting around in this museum that was once a palace. So much to see. We spent all day here andI'm sure we will be back!

Paris 15 Vaugirard, 75015