Germany
Nessel-Berg

Overlevingsfactor 10

July 19, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 30 °C

Het was een tropische dag vandaag, dus niet veel gedaan. Beetje gewandeld, beetje gegeten, beetje gedronken.
      We hebben nog wel even met de voetjes in het water gestaan van het berg meertje maar mijn god......wat is dat water koud zeg🥶. Heb er niet in durven zwemmen, Mazzel wel.....onze duikboot springt overal in.....maar dat vind Marieke dan weer eng.
      We hebben besloten om morgen, wederom een tropische dag....er nog een nacht bij aan te plakken. Donderdag gaan we weer verder trekken.....en door jullie massale reacties....trekken we oostelijk door Tsjechië of Polen....daar lijken we naar toe te gaan....maar goed niets is zo veranderlijk als de stuur van onze camper.

Tot morgen voor de volgende avonturen van Sipje en Sopje ✏️✏️

Tis tijd om te gaan....😊

July 20, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 32 °C

We zijn er klaar mee, we willen verder.....vandaag nog heerlijk in het bos gebleven......zeer aangenaam....maar ons campertje wil graag kilometers maken....Tsjechië IT is......

Gisteravond hadden we hier lichtende nacht wolken.....mooi om te zien en fenomeen dat ik niet kende.

Vandaag toch in het meertje gezwommen.....erg koud....maar we kunnen het afvinken....helaas leven er vissen in water...anders had Marieke ook nog even gezwommen.....Mazzel deed het nog voor....Maar Marieke ging niet verder dan met haar voetjes in het water.

Mazzel vind het lekker om in de zon te liggen, maar ook onder de camper vind ze het fijn....soms de zon, soms de schaduw.

We hebben heerlijk gegeten, salade met biefstuk partjes.....kan ik wel aan wennen.

Camper is weer gecontroleerd op olie en schoongemaakt.....klaar om morgen te vertrekken.

Nessel-Berg