Satellite
Show on map
  • Day 1

    Camping Beek en Hei

    April 23, 2021 in the Netherlands ⋅ ⛅ 13 °C

    Ik vervolg mijn weg door de bossen van Noord-Ginkel. Een stapel afgezaagde boomstammen in het bos is een ideale plek om te pauzeren. Ik kook water voor een kop koffie en eet mijn boterhammen op. Nadat ik verder gelopen ben en bij Boerderij Mossel aankom, koop ik een kop koffie en ga daar op het gras even heerlijk uitrusten in het zonnetje. Daarna volgt het laatste stuk naar Otterlo waarbij ik door het Mosselse Zand loop. Dit is een mooie zandverstuiving, maar het mulle zand maakt het wel zwaar lopen.

    Rond 16:00 uur arriveer ik bij Camping Beek en Hei en meld me bij de receptie. Het natuurkampeerterrein is een gedeelte van de camping dat in het bos ligt. Het is er heerlijk rustig en ik zet mijn tentje op een mooi plekje aan de rand van het bos. Als de tent staat, zet ik koffie en maak een soepje. Daarna maak ik het eten klaar, een instant maaltijd van kip en kerrie. Het smaakt lekker. Na het eten ga ik douchen en maak nog een korte wandeling over de camping. Weer bij de tent probeer ik zo lang mogelijk buiten te zitten en ga wat lezen. Natuurlijk wel dik aangekleed, want nu de zon er niet meer is, wordt het steeds frisser. Op een gegeven moment wordt het te koud en ga ik de tent in. Ik kruip in mijn slaapzak en probeer te gaan slapen.
    Read more