Satellite
Show on map
  • Day 3

    Brestauer Hütte

    July 27, 2021 in Austria ⋅ ☁️ 11 °C

    Gelukkig is het gestopt met regenen bij het vertrek vanuit de berghut. Eerst weer even terug afdalen naar de rivier en aan de overkant weer omhoog. Het pad blijft daarna op hoogte en volgt de helling van een kam naar de volgende hut. Dat is ongeveer twee uur lopen met onderweg prachtige uitzichten op de besneeuwde bergtoppen. Bij de Brestauer Hütte neem ik koffie met apfelstrudel en vanillepudding. Die is heerlijk. Ik ga buiten zitten, maar het waait best hard. Toch wil ik even genieten van het uitzicht. Ik twijfel of ik met de stoeltjeslift naar beneden zal gaan, maar als ik daar aankom is die al gesloten. Dus nog ruim een uur afdalen naar Vent. Het was een lange dag, maar een mooie wandeling.

    Onderweg doe ik nog even boodschappen en om 18:30 ben ik op de camping. Ik ga eten koken en maak iets met rijst, groenten en worstjes. Na het douchen en afwassen, blijf ik nog even bij de tent zitten en ga dan slapen.
    Read more