Satellite
Show on map
  • Day 4

    Toch nog wat extra lopen

    September 25, 2021 in Luxembourg ⋅ ⛅ 19 °C

    Vanaf Beaufort volgt de route het riviertje de Haupeschbach door een prachtig smal dal met veel rotsen. Het pad steekt regelmatig het riviertje over dat prachtig door het dal kronkelt. Je komt uit bij het Halerbaachtal, waar je ook weer langs een rivier loopt. Ik klets even met 2 vrouwen die ik de afgelopen dagen al vaker ben tegen gekomen. Uiteindelijk kom ik in Mullerthal, maar helaas is de camping tijdens de hevige regenval weggespoeld en nog steeds gesloten. Dus ik moet de route verder lopen naar Berdorf. Dat is 6 km extra en dat is wel een beetje balen.

    Maar het is wel een mooi pad, met veel rotsen en mooie bossen. Ik neem een afslag naar Berdorf en loop naar Camping Belle-Vue 2000. Daar zet ik de tent op aan een rand van een weiland en ga douchen. Net buiten de camping is er een Friterie waar ik een schnitzel met friet eet. Weer terug op de camping ga ik in de tent liggen want het begint te regenen.
    Read more