Satellite
Show on map
  • Duidelijk

    January 28, 2020 in the Netherlands ⋅ 🌧 5 °C

    Inmiddels heb ik een gesprek gehad met de coördinator van de afdeling over de situatie met D.
    Zij heeft mij verteld hoe D de situatie heeft ervaren.
    Het komt er op neer dat D had verwacht dat ik eerst degenen die dit hadden veroorzaakt weg had moeten sturen en daarna mijn aandacht aan haar moeten besteden.
    En dat begrijp ik wel, zeker nadat ik hoorde dat dit niet de eerste keer was.
    Ik heb deze situatie ook voorgelegd aan mijn collega’s als interventie casus.
    Daar waren de reactie’s ook wisselend.
    De ene zou het zoals ik gedaan hebben, de ander zou eerst de onrustveroorzakers weg gestuurd hebben.
    D heeft gesprekken gehad en heeft het afgesloten.
    Livio gaat gesprekken aan met de andere partij.
    Ik heb een kaartje met sorry in het postvak van D gelegd.
    Voor mij is het ook klaar zo.
    Nu weet ik hoe ik ook op een andere manier kan, wellicht moet reageren.
    Overigens hoop ik van ganser harte dat ik dit niet meer mee hoef te maken.
    Het heeft grote indruk op mij gemaakt.
    Zo zie je maar: je bent nooit te oud om te leren.
    Read more