Indonesia
Bangah

Blindfolded

January 10, 2019 in Indonesia ⋅ 🌧 32 °C

"Trust Shall Be Built" is bulls! At some point of my life I started pre-emptively trusting people, if shit hits the fan later I just move along, although I don't waste my time and energy into building something that might not be there at fucking all

She went uphill with a blindfold, holding my hand, stumbling over stones and roots, yet trusting, to open her eyes and triple-shout "Oh My God" in front of this beauty

Surfen auf Lombok

February 5 in Indonesia ⋅ ⛅ 31 °C

Hier auf Lombok hat jeder einen guten Freund der Surfcoach ist oder eine Tante mit Massagesalon oder einen Cousin der Magic Mushrooms verkauft. So konnte ich alles was das Herz begehrt direkt bei meinen freundlichen Hotelangestellten beziehen. Mein Surfcoach stellte sich als Holli Molly vor und ist ein richtig witziges Kerlchen. Während wir gemeinsam auf die nächste Welle warten, singt er romantische Liebeslieder deren Texte er mir übersetzt. Der Surfspot Grupuk befindet sich so weit draußen, dann man nicht vom Strand hinpaddeln kann. Daher nehmen wir jeden Tag ein Outrigger Boot, welches uns samt Boards raus zu der schönen Mellow Wave fährt. Nach 2 Stunden im Wasser fahren wir geschafft aber glücklich mit dem Boot zurück. An Land gibts erstmal eine gekühlte Kokosnuss zur Stärkung.Read more

Den10 Juhovychod ostrova Lombok

April 23, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 27 °C

Dnes, predposledny den na Lomboku sme sli preskumat plaze na juhovychodnon pobrezi. Je to tu co zatoka to plaz. Obejdnali sme toho isteho vodica, co vcera. Moc nerozprava, pozna asi 20 anglickych slov, ale pocitat vie do milion v anglictine bez problemov 😀. Ked ide o peniazky, tak su vsetci domaci v anglictine velmi zdatni. Asi som este nespomenul, ze kurz ich indonezkych rupii je priserny. 1€ je 13500 ich penazi, takze pri dohadovani cien musime preratavat strasne sumy ako statisice alebo miliony.
    Spat k plazam. Zacali sme v Gerupuk, co bolo nic moc miesto. Vlastne tam nebola plaz na kupanie. Je to dedinka pre prefesionalnych surfistov, ktorych domaci vyvazaju na lodkach von na more, kde sa lamu vlny. Na to si netrufame, takze sme pokracovali na dalsiu plaz Tanjung Aan. A to bola ta spravna. Super biely cisty piesok jak muka. Hned sme ulapili lehatka a relaxovali s pivkami a cerstvym ovocnym dzusom. Tretia zastavka bola plaz Seger Kuta, ale bola zanesena riasami, tak sme sme sa rozhodli vratit na vcerajsiu plaz Mawun, kde sme boli do vecera.

Vecera: Warung Flora
    D: Chasnut Chicken ( kuracie so zeleninou a kesu orieskami v dobrej sladkej omacke - ⭐️)
    M: Seafood Pepes ( morske priserky v zelenom kari zabalene a ugrilovane v bananovom liste - ⭐️)
    Opat sme jedli v bambusovom domceku a jedla boli jedni z najlepsich 👍.

Gerupuk

September 30, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 31 °C

Ein kleines Fischerdorf und Surfmekka...allerdings muss man zum Surfen raus fahren und deswegen haben wir uns dagegen entschieden und sind auch zeitnah weiter gefahren und haben noch nicht mal ein Bild gemacht... zum Surfen bestimmt gut, ansonsten nichts wildes.Read more

Bangah