Italy
Castiglione della Pescaia

Here you’ll find travel reports about Castiglione della Pescaia. Discover travel destinations in Italy of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Marina di Grosseto

August 25, 2015 in Italy

Úgy tűnik ez a nyaralás az újratervezésekről szól. Fél 7-es kelést terveztünk hogy még reggeli után korán lejussunk a strandra. Vegul 8 lett belőle. A strandtól 5 kmre Erik kitett a parton a kocsiból, hogy a napok óta tartó futás elkummantásából való frusztrációmból és frusztrálásából kimentsen illetve kimeneküljön. Jó rég nem futottam, nagyon jól esett de nagyon meleg is volt. Azóta strandolunk, es kiolvassuk a felhalmozott pletyka gazdasagi es politikai ujsagmennyiseget. A tenger továbbra is nagyon hullámzik, nem lehet menne normálisan úszni csak mártózni de nehogy azt higgyétek hogy panaszkodom 😀 nagyon élvezzük!!Read more

August 27, 2015 in Italy

Tegnap lényegében szintén egész nap tengerpartoztunk. Végre nem hullámzott, tudtunk úszni is és együtt is bemerészkedtünk a cuccokat a parton hagyva ( eddig emiatt sokat paráztunk ;-). castiglione egyébként csodás kisváros, az óváros egy domb tetején fekszik, igazán romantikus a látvány
    . kocsival nem lehet behajtani így strand után mi csak megkerültük és kerestünk olyan kilátópontot ahonnan a legjobban látszik.
    Este pizzáztunk egy gluténmentes pizzazériában - degeszre ettük magunkat ☺️lassan az olaszoknál is minden megoldható hiába a tészták hazája :-)
    Ma irány Ferrara, és útbaejtjük San Gimignanot.

Auf gehts ans Meer

September 8 in Italy

Mit einem kurzen Zwischenstopp für kleine Erledigungen in Grosseto, der größten aber wenig attraktiven Stadt der Region, ging es heute das erste Mal auf unserer Reise ans Meer. Ziel dabei war das Städtchen Castiglione della Pescaia. Bei der Ankunft konnten wir noch nicht erkennen, warum der Ort immer wieder empfohlen wird, zu ähnlich zu zahlreichen anderen Strandmeilen sah es doch aus. Mit den ersten Schritten in die Altstadt aber wurde unser Verständnis größer. Und spätestens als wir die steilen Wege hinauf zum Kastel und dann durch die Mauern desselben gegangen sind, verstanden wir es. Sehr malerisch liegen die kleinen Gäßchen unter der alten Anlage. An verschiedenen Stellen ist ein toller Blick über die flache Küstenlandschaft bis in die Berge der Maremma möglich. Auch unser nächstes Tagesziel, den Naturpark Riserva Naturale Diaccia Botrona konnten wir gut sehen. Aber zunächst hieß es noch: Abstieg in das untere Städtchen, Eis essen und Füße ins Meer – wie gesagt: das erste Mal auf unserer Reise!

---

Avec une courte escale à Grosseto, la ville la plus grande mais pas très attractive de la région, nous sommes allés à la mer pour la première fois aujourd'hui. La destination était la petite ville de Castiglione della Pescaia. À l'arrivée, nous ne pouvions pas encore voir pourquoi l'endroit est recommandé encore et encore, il ressemblait trop à beaucoup d'autres miles de plage. Avec les premiers pas dans la vieille ville, cependant, notre compréhension a grandi. Et au plus tard quand nous sommes montés sur les sentiers escarpés jusqu'au Kastel et ensuite à travers les murs de ce dernier, nous l'avons compris. Très pittoresques sont les petites ruelles sous le vieux complexe. A différents endroits, une vue imprenable sur le paysage côtier plat jusqu'aux montagnes de la Maremme est possible. Nous avons également pu voir notre prochaine destination de la journée, le parc naturel Riserva Naturale Diaccia Botrona. Mais d'abord, nous avons dû descendre à la ville basse, manger de la glace et marcher dans la mer - comme je l'ai dit : pour la première fois de notre voyage!