Etappe 7 Rheinfelden naar Arth 100km

July 19, 2017 in Switzerland ⋅ ⛅ 19 °C

Vandaag dan de eerste zwitersland etappe met nog 325 km te gaan in 4 dagen moet dat te doen zijn
    Het ontbijt was prima en we vertrokken weer onder een blauwe hemel.De brug over en in zwitserland gelijk.tja mooie winkels en fraaie huizen en we trapten lekker door met in t begin agressieve klimmetjes gelijk.Het landschap fris en groen en soms mooie weggetjes.Echter ook grind en zandpaadjes.en ook die pakten we er tussendoor want we volgden weer de Bike Map..We stopten na 30 km en koffie met 4 cola was 30 zwf.Tja duur is t wel hier.Daarna weer verder en de lunchstop bij een heerlijke beek We sprongen erin zo lekker water en aten daar de sandwiches op en lekker koude yoghurt erbij.Daarna weer verder en in Rotkreuz sloeg het weer ineens om en was ik weer veel tijd kwijt om wat te vinden om te overnachten.Het begon te bliksemen en te regenen en besloten met de auto naar t hotel te gaan niet ver daarvandaan.Maar zie in Arth ah meer zag ik ineens hotel Adler .en daarbleek ook plaats te zijn en hadden we mooi uitzicht op t meer.Daarna gegeten bij de Italiaan aan de overkant.Ik moet zeggen zelfden zulke lekkere pasta gegeten en ook het ijs daarna was ongekend goed.Ok je betaald er wat voor maar wel prima..We voelen ons goed en nog maar 225 km..Mgn een extra tour naar de Goscheneralp met de fraaie gletscher en overnachting in Dammastock hotel..Althans als t weer goed is.We fietsen er in 3 uurtjes naar toe en dan de uiterst steile klim.Onze onvolprezen Ferdie gaat op de fiets van Jos Versteege ook laten zien dag ie kan fietsen en gaat de berg opfietsen.Top.van hem hoor...We.voelen ons best goed..soms wat warm maar we hebben berensterke beenspieren gekregen en voel weinig vernoeidhijd.De stemming is prima rn we gaan ervoor..Forza Italia!!Read more