• Day 4

Bangkok

February 19, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 29 °C

Vandaag was dan eindelijk de grote dag! De vakantie is begonnen! De eerste vlucht van Amsterdam naar Abu Dhabi ging in 6 uur. Vanuit Abu Dhabi vlogen wij in 5,5 uur naar Bangkok. Daar aangekomen werden wij naar het hotel gebracht. 'S avonds lekker gegeten voor 40 Baht (zo'n €1,20).

De tweede dag hadden wij 's ochtends een fietstocht door Bangkok. Was erg leuk om te doen! Fietsen door hele smalle straatjes. Naast het water/open riool, hopend dat je er niet in valt. De drukke stad van een heel andere kant gezien. Het was erg warm, dat is wel wennen.

Vandaag is het alweer dinsdag. Wij zijn als eerst naar de drijvende markt geweest in Damnoen Saduak. Wij hebben als eerst een klein stukje gevaren, voordat wij bij de drijvende markt aankwamen. Erg leuk om te doen, dwars door de groene gebieden. Op de markt aangekomen was het erg druk. Maar leuk om te zien.
    Ook nog de Bridge over the river Kwai gelopen.

Na de markt zijn wij richting Kanchanaburi gereden. Daar verblijven wij een nacht in de jungel. Na al de hitte is het heerlijk om een zwembad bij je hotel te hebben!