• Day 7

Kanchanaburi - Sukhothai

February 22, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

Op woensdag zijn wij naar de Erawan waterval geweest. Het was een waterval van zo'n 2km hoog. Er waren zeven verschillende plateaus. Elk gedeelte had een verschillend uitzicht. Een zware tocht maar erg leuk. Er waren onderweg ook apen te zien. Aan het eind lekker onder de waterval gezwommen.

Donderdag was een lange reisdag. Wij zijn naar Sukhothai gereden, onderweg bij een basisschool gestopt. Daar zongen de kinderen het volkslied voor ons. Daarna moeten wij ons eigen volkslied zingen. Aan het eind van de dag kwamen wij aan in het hotel.

Vrijdag zijn wij naar de ruïnes van Sukhothai geweest. Daar waren allemaal tempels van vroeger te zien. Op de fietst hebben wij een tocht van ongeveer 3 uur gemaakt. Er waren erg veel Buddha's en oude tempels te zien. Heel mooi om te zien! In de avond hebben wij in Sukhothai en tochtje gehad in een soort Tuktuk. Daarna lekker gegeten. Morgen is er weer een lange reisdag, wij rijden dan naar Chiang Mai.