Eiland Sapi

August 17, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 30 °C

Net voor de kust van de stad liggen een aantal eilanden. Deze eilanden zijn allen enorm groen en hebben mooie stranden dus wij kiezen er eentje uit om de dag door te brengen. We laten ons droppen met een grab bij de haven en gaan op zoek naar tickets voor de boot. Dit is een grote georganiseerde chaos, het lijkt allemaal top maar ondertussen worden we van alle kanten lastig gevallen of we tickets en extra's zoals jetski's enzo willen huren. We halen snel tickets en zonderen ons dan even af totdat de boot vertrekt. We zitten op een grote speedboot met 200 PK en razen langs de eilandjes, binnen een kwartiertje zijn we er en het zonnetje breekt al door! Het eiland is erg mooi maar wij houden het lekker bij een dagje luieren op het strand 😃 Eindelijk de zwembroek aan en snorkel op! Er zit een koraalrif vlakbij het strand en het is erg mooi onder water. Boven water verbazen we ons vooral om de vele Chinezen, er zijn influencers met hele fotoshoots, stelletjes met zwembandjes en er zijn er heel veel met een reddingsvest aan die niet kunnen zwemmen! Al met al een topdagje strand! ⛱Read more