Dagje luieren met geweldig uitzicht

September 5, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 30 °C

Ons plekje, het Isla de la Paz Resort is schitterend. Er staan 5 huisjes, met een boven en beneden appartementje/kamer. Wij slapen boven en dit is een van de eerste keren dat we geen airco hebben. Gelukkig zitten we aan zee, kunnen alle ramen open (met hor!) en hangt er een grote ventilator aan het plafond. Prima uit te houden. De verbrande plekken in Lynn haar gezicht zien er gelukkig al wat beter uit maar we hebben besloten om er alledrie een boek bij te pakken en lekker onder een bamboe afdakje op een ligbed door te brengen vandaag. Het ontbijt en de lunch halen we bij een tentje op loopafstand. Dit eiland staat bekend als heksen eiland omdat de bewoners van het binnenland vroeger bijzondere kruidendrankjes maakte en dit wordt nu gebruikt om mee te liften op de wereldwijde Harry Potter hype (of andersom?) door wat bezems op te hangen. We vragen vast wat info op over het huren van scooters en Erik duikt een paar keer de zee in om af te koelen en te snorkelen. Er is hier niet heel veel te zien maar toch zwemt er opeens een zeeschildpad voorbij! 😃 Het blijven schitterende beesten. 's Avonds raken we aan de praat met Elliot en Daisy, een Engels koppel dat al 4 maanden samen op reis is en beide hun baan en huis hebben opgezegd. We hebben erg leuke gesprekken en bestellen wat Red Horses om te proosten op onze stoere keuzes.Read more