Ultimate boat tour Coron 🐟

September 18, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 30 °C

Vandaag worden we om 8 uur opgehaald om een boot tour te maken naar de diverse hotspots die hier rondom het eiland liggen. We zitten met zo'n 25 man op een grote Filippijnse boot en het weer is top! Helaas de organisatie wat minder en het duurt erg lang voordat we vertrekken en ze proberen ons allerlei dingen aan te smeren die ineens niet bij de tour zitten. Wij hebben al genoeg mooie dingen gezien dus houden het bij de basis tour. Deze bestaat uit 6 stops waarbij de ene locatie nog mooier is dan de andere. De eilanden waar we langs gaan zijn onbewoonbaar door de ruige scherpe rotsen en werkelijk schitterend. Hier mengt zoet water zich met de zee waardoor het kraakhelder is maar onder water is weinig leven te bekennen. Sommige stops zijn erg touristisch waardoor we zelfs in de rij moeten staan maar al met al een hele leuke dag met erg mooie natuur. 's Avonds eten we in het hostel, spelen we spelletjes en kletsen we wat af. We duiken echter vroeg ons bed in want een dag op zee is best vermoeiend!Read more