Dagje sightseeing KL 🐒

November 18, 2023 in Malaysia ⋅ 🌧 28 °C

We werden vandaag lekker vroeg wakker om naar de Batu caves te gaan. Het zag er vooral van buiten echt indrukwekkend uit! Mooie grote trap met allemaal leuke kleurtjes, en een erg groot goud beeld aan de buitenkant. Ook zagen we veel aapjes op de trap. De grot zelf was niet extreem indrukwekkend, maar alsnog erg mooi! Je zag hier binnen allemaal aapjes over de rotsen in de grot klimmen. We zijn na een half uurtje uitgekeken en nemen weer een Grab terug naar het hostel. Als we daar zijn besluiten we om met z’n 3e naar het zwembad te gaan. Dit is op de aller bovenste verdieping van het hostel. Vanaf hier heb je echt een prachtig uitzicht op de stad, en de Petronas Towers! Na het zwemmen trekken we de de stad in met zijn 3e, en gaan we richting de Petronas Towers. Ik koop hier nieuwe Birckenstocks, en ben hier erg blij mee! Deze dag is het ook mega heftig aan het onweren, en we zien de bliksem letterlijk inslaan in het topje van een gebouw! Als we in de avond weer terug komen bij het hostel, gaan papa en mama al naar hun kamer. Ik ga net zoals elke andere avond hier, lekker op het balkon zitten samen met wel 20 andere mensen deze avond. Mijn Roemeense en Zwitserse vrienden die ik de dag daarvoor had gemaakt zitten er ook weer bij. Ook zitten er 4 andere Nederlanders! We hebben heel de avond gepraat, muziek geluisterd, en veel plezier gehad. Rond 2 uur ging iedereen naar bed. Het was een erg gezellige nacht!Read more