Abel Tasman

January 22 in New Zealand ⋅ ☁️ 19 °C

Gisteren hebben we heel de dag doorgebracht bij de Motueka saltwater baths. Erik en ik wandelen naar het centrum voor wat laatste boodschappen en na het eten heeft Erik nog een je bent bijna 18 gesprekje met Lynn. Omdat de free camping hier een parkeerplaats is midden in het centrum blijven we zo lang mogelijk bij de zee en nemen hier nog een douche. Altijd lekker na zwemmen in de zee. We moeten om 7 uur in de ochtend het parkeerterrein verlaten. We zetten de wekker en hadden al besloten om daarna naar de split apple rock te rijden. Lynn slaapt nog verder en Erik en ik wandelen naar beneden en hebben even contact met Kirsten over de Californië reis. Omdat we weinig rijden is de accu van de koelkast steeds leeg. We besluiten daarom een camping op te zoeken. We checken in bij Kaiteriteri wat een prachtig strand naast de camping heeft. Wat voelt het even fijn na al die dagen free campen. Electra, alles opladen,sanitair. We draaien snel alle laatste wassen zodat we alles schoon hebben als we gaan vliegen. We lenen van meerdere buren droogrekken. Sowieso is het niet normaal wat die kiwi's allemaal voor spullen hebben. Gigantische tenten, tafel stoelen, BBQ's zelf boten op trailers naast de caravan. We barbequen zelf ook nog een laatste keer en proosten alvast met een glaasje bubbels op NZ. De camping bevalt zo goed dat we nog een dagje bijboeken.Read more