Wanda inleveren

January 25 in New Zealand ⋅ ☀️ 20 °C

We zorgen dat we voor 7 uur weer vertrokken zijn vanaf de parkeerplaats in Motueka en rijden naar Ruby Bay. Hier parkeren we de auto en blijven nog heel even liggen. We zijn vlakbij Alison dus hebben alle tijd. Op ons gemakje pakken we de laatste dingen in en maken Wanda schoon. Rond half 10 zijn we bij Alison. We drinken een kopje koffie en na een kleine wandeling proberen we met elkaar nog iemand van camplify te bellen. Uiteraard zonder resultaat. Alison brengt ons naar het vliegveld van Nelson en dan moeten we toch echt definitief afscheid nemen van Wanda. Ze was natuurlijk even kapot en zo lang in een camper met z'n drieën is niet altijd makkelijk maar we gaan haar wel echt missen. Het was een heerlijke camper met een geweldige indeling en mooie groten ramen. We vliegen naar Auckland en checken in bij het Ibis hotel. Wat lekker om weer een dik matras te hebben!! Voor het avondeten lopen we naar de MC Donald's op een paar minuten afstand. We gaan die goedkope combinatiedeals nog missen.

Vandaag 26 januari checken we uit en vermaken onszelf uren in de gemeenschapsruimte beneden. We vliegen pas om 19.30. En dan sluiten we Nieuw Zeeland definitief af. We zijn druk bezig met het nieuwe fotoalbum en het blijft bizar om te zien wat we allemaal gedaan en gezien hebben. We hebben echt alles er uit gehaald wat er in zat.
    Het was totaal 66 dagen en heeft ons gemiddeld € 236,- per dag gekost en dat hadden we gelukkig ook begroot!

Nu op naar Frans Polynesië!