Miami Beach 🏖

April 23 in the United States ⋅ ☁️ 25 °C

's Ochtends zetten we de tafel en stoelen buiten en ontbijten op de parkeerplaats. Dit was ons laatste nachtje in 'ons bed' en we verkassen naar de alkoof met onze spullen. We bezoeken vandaag wat stranden in Miami maar door de grote drukte bestaat de dag vooral uit autorijden. Opa en oma verbazen zich over alle Amerikaanse taferelen. We hebben al snel door dat Miami geen plek is om met je camper door heen te rijden. En als we ergens een parkeerplek vinden maar we 30 dollar moeten betalen omdat we zo lang zijn besluiten we naar onze slaapplek te gaan rijden. We slapen bij een Winery. De winery zelf is helaas al gesloten maar er zit een hele grote hal achter met een bar, eetgelegenheid en pooltafels. We bestellen een fles wijn van het huis en wat zelfgebrouwen biertjes en leggen de regels van poolen uit. Lynn slaat tussendoor met Erik nog wat tegen een boksbal, er komt vast een tijd dat ze harder slaat want ze krijgt de techniek al aardig te pakken. Daarna koken we voor het eerst voor zoveel mensen in de camper, zien hele grote leguanen over het veld lopen en zoeken allemaal ons nieuwe slaapplekje op.Read more