Kanoën! 🛶

May 15 in Costa Rica ⋅ ☁️ 30 °C

Nadat we lekker een dagje helemaal niets hebben gedaan (behalve Lynn bij laten slapen en met z'n 3en Dexter kijken) hadden we vandaag wel weer zin om iets te ondernemen. Nadat we in ons keukentje een bakje koffie en gebakken eieren met spek hebben bereid stappen Annika en ik in de auto om te gaan kanoën door de jungle. Hier vlakbij zit een riviertje dat uitmondt op het strand waar je met een kano in kunt varen. Lynn slaapt lekker uit en zo is er voor ieder wat wils. Al na 20 meter peddelen wanen we onszelf midden in de jungle, het uitzicht is schitterend met de zon die tussen de bladeren door schijnt. We zien volop schildpadden en spotten al snel een familie apen. We zoeken ons suf naar een luiaard maar die zien we helaas niet. De tocht is erg mooi en relaxt, geen wind of stroming en na 1, 5 uur zijn we weer terug. Ik neem nog even een duik in de zee (heerlijk helder hier!) terwijl Annika bij een luiaard gaat kijken vlakbij de parkeerplaats. Als we terugkomen gaat Annika haar oefeningen doen, ze houdt dit nu al 2 weken elke dag vol en ziet er fantastisch uit. De lange reis dagen blijven erg vervelend voor haar rug maar verder gaat het gelukkig erg goed. Tegelijkertijd breng ik een bezoekje aan de barber die zowel mijn baard als achterhoofd kaal scheert.... 🙃 Niet helemaal de bedoeling maar dat groeit wel weer aan!Read more