• Day 1

Brussels

May 18, 2014 in Belgium ⋅ ⛅ 18 °C

Ruim op tijd afgezet door onze Stefaan aan de luchthaven, het was heel druk en het crioelde van de politie.De douane ging vrij vlot alhoewel er heel veel volk stond aan te schuiven maar als Europeaan konden we vlot aansluiten, de security ging ook vlotjes dus we konden nog ruim een uur wandelen door de Gates B. Het instappen ging goed vooruit ondanks de vele reizigers in een jet 777, we zaten achtereen op de 40e en de 41e rij, het is wel een heel lawaaierig vliegtuig met een klein kindje juist achter mij, dat zich in het eerste uur flink liet horen. Ik keek naar de film "the Monuments man" maar ik kon maar de helft verstaan wegens het omgevingslawaai, en de film werd niet in het Nederlands ondertiteld.

We kregen een maaltijd keuze uit kip of lasagna best te eten, je weet op een vliegtuig mag je niet kieskeurig zijn, er was wel wat turbulentie want onze frisdrank ging bijna over onze kip.
    Een uurtje voor landing kregen we nog een kleine hap, een hard maar lekker warm broodje.