Satellit
Vis på kort
  • Dag 11

Siete Palmas

3. februar 2018, Spanien ⋅ ⛅ 15 °C

Naar het park van Johannes Paulus II, in de wijk 7 Palmas. Slechts 18gr en regelmatig een regenbui. In de namiddag even buiten op terras en dan maar weer naar binnen om te lezen.

Lange uitleg:

We rijden met de bus 41 naar de wijk 7 Palmas, dat is helemaal voorbij het grote Dr Negrin hospitaal. Ik vroeg aan de chauffeur om me te verwittigen wanneer we aan Parque Juan Pablo II waren want het was al een tijd geleden dat we daar geweest waren en alles veranderd zo snel. Geen probleem, mits zijn aanwijzing vonden we het park vlug. Af en toe een regenbui maar eens we onder de bomen wandelden ging het wel. Lunch bestellen in de kiosk ging zonder probleem maar de rekening was moeilijk, het bedrag splitsen en apart optellen konden ze niet, Greta kreeg teveel terug en wij te weinig en toen we alles bijeen telden kwamen we er gelukkig zelf uit!
    Rond 3u terug aan Santa Catalina en nog even naar Madrileña II waar we een rugby match zagen met enthousiaste Schotten die hevig supporterden voor de verkeerde ploeg (in ons ogen?) maar plezant was dat wel, beetje leven in de brouwerij.
    Thuis gekomen kon ik nog 1/2u op terras zitten en de zon dook weer in de wolken. Na haar diner in ‘t hotel kwam Greta nog rummicubben. Om 22u naar bed en met de oordopjes in kon ik toch slapen, ah ja zaterdag dus druk in het barretje rechtover!