Satellite
Show on map
  • Day 15

    Storm!

    February 7, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 14 °C

    Nog steeds veel wind en vooral ‘s avonds en ‘s nachts regen. Mijn tong ligt open van die kapotte tanden.
    Toch maar naar de verzekering gebeld voor mijn brug, zij gaven een adres waar ik terecht kan en zouden later de evt kosten terugbetalen na tussenkomst van de ziekenkas.
    Ik kon direct geholpen worden en kreeg advies over verdere behandelingen.
    Op de terugweg kocht ik regenlaarsjes die er als gewone schoenen uitzien voor 15€. Om mij te troosten?
    Het is hier een storm in de namiddag, de conciërge kwam bellen om te vragen of het water bij de buren van bij ons kwam, en ik denk het wel. Onder de terrasdeur door komt veel water en dat loopt langs de muur naar achter. Wij hadden het niet gezien omdat we oude handdoeken tegen de deur hadden gelegd. We kuisten het nat op maar meer kunnen we niet doen later kwam de werkman van Clarissa en die zal mogelijk morgen langskomen met siliconen om de muur onderaan op te spuiten.
    Op de Paseo en in onze straat vlogen de plastiek stoelen en paraplu’s weg, de eigenaar erachter aan maar veel leerde hij er niet van want het gebeurde verschillende keren en toch zette hij de stoelen steeds terug buiten. 3 meisjes waaiden de hoek om en vielen op de grond. Dirk vulde alle kieren op met papier want alles klepperde hier!
    Zo erg hebben we het nog nooit meegemaakt, ook niet verleden week!
    Het mag stoppen voor mijn part!
    Rond 5u ging de thermometer van 16gr naar 14gr op 2’ tijd. Wat ben ik gelukkig dat ik dat vuurtje kocht.
    Ik laat de blog even stoppen tenzij het weer echt beter wordt of we een uitstap doen, tot later.
    Read more