El Muelle

February 8, 2018 in Spain ⋅ 🌬 16 °C

Ja, ik kan het toch niet laten mijn reisdagboek verder te zetten, zoals Francine zegt: Maria weet altijd wel iets te vertellen ;-)
    Nog steeds veel wind maar blijkbaar zijn de regenwolken eindelijk weggevlogen.
    Het is nog niet aangenaam om naar buiten te gaan maar we hebben ieder een goed boek en met de mini verwarming is het best te doen: 13gr buiten en 18gr binnen.
    We besluiten om naar de wok te stappen om te eten, en wat blijkt eens we in de straten en in de zon lopen wordt het goed wandelen. Er liggen weer cruise schepen aan El Muelle en dat brengt gezelligheid met zich mee. De dames worden wild van de prijzen en komen met gevulde zakjes buiten. Veel Duitsers en de grote pinten staan op de tafels. Wij doen niet onder en nemen een tinto Verano en krijgen die in een grote pint. De Duitser naast ons vraagt wat het is en valt omver van de prijs 1,5€, en de samenstelling: rode wijn met 7Up.
    Nog wat dwalen door de straten en tegen 4u komen we terug op ‘t app. en we kunnen zowaar, met onze jas aan nog even op terras zitten!
    Daarna maar terug binnen en we zien op tv dat er in de bergen hier en op Tenerife even veel sneeuw ligt als in IJsland waar onze Stefaan is: ongelofelijk!
    Nog een deken bij op ons bed en gelijk marmotten gaan we slapen.