Satellite
Show on map
  • Day 23

    Verloren lopen in Arenales bario

    February 15, 2018 in Spain ⋅ 🌙 18 °C

    Ik ging alleen op winkeltocht, geen etenswaren maar kledij.
    Een bloese, lange zomerbroek, sokken en een zonnehoed.
    Met al die feesten in het vooruitzicht heb ik een goed excuus ;-)
    We konden eten op terras, geen zon maar ook geen wind echt aangenaam.
    Na de siësta gingen we even wandelen en dit werd een echt avontuur!
    Op onbekende wegen langs 107 trappen omhoog via wasteland tot we helemaal vast zaten in doodlopende stegen hoog boven Las Palmas.
    We moesten de weg vragen want we waren ver uit de gewone stratengids maar die hadden we toch niet bij. De man wees ons een kortere weg naar de binnenstad helemaal via een paadje waarbij ik dicht bij Dirk bleef want ik vond het wel smal, diep en een beetje eng.
    Gelukkig kwamen we uit op de Paseo de Chil een brede baan die overgaat in Olof Palme waar we verblijven. Maar de juiste richting? Gelukkig zag Dirk een standbeeld staan dat we kenden want ik zou weer los de verkeerde kant uitgegaan zijn!
    Eind goed al goed en door het zachte weer konden we buiten avondeten, UNO spelen en tot na donker op ons terras zitten met een Cuba Libre en en heerlijk ruikend sigaartje. We deden 11422 stappen en 14? Verdiepingen, dat waren al die trappen natuurlijk. Het was een licht bewolkte dag en 21gr.
    Read more