Craig

September 14, 2002 in the United States ⋅ 20 °C

Opgestaan met een stralende zon. Een overbevolkte ontbijtzaal dwong ons terug richting kamer waar we onze eigen voorraad aanspraken. Dit gaf ons de privacy een en ander van gisteren op een rijtje te zetten.
    Rond de middag terug in de auto en op weg naar Grand Mesa Scenic Byway, Via Delta omhoog en eens te meer genieten van de vergezichten. De Scenic Byways worden aangegeven met een bord waarop een Columbine staat, dat is een Akelei. Omdat ons Lynn Van Acolyen heet moet ik steeds aan haar denken als ik dat bord zie.
    Van 12u tot 18,30u gereden tot Craig, natuurlijk met de nodige stops en picknicks. Vermits we nogal uit het centrum liggen hebben we ons een 6-pack Coors aangeschaft en met wat nootjes en zoute koekjes blijven we gezellig one ons tweetjes op de kamer.

Enkel losse opmerkingen:
    -Men houdt zich niet zo strikt aan de max speed als in Californië.
    -Alles is vrij veel duurder dan 2 jaar geleden, of het is hier gewoon een duurdere staat?
    De temperatuur is aangenaam, de regen is na een halve dag over maar kan ook vlug terugkomen. Zeker in het gebergte is het wisselvallig.