Satellite
Show on map
  • Day 7

    Zaanse Schanz en Utrecht

    June 16, 2022 in the Netherlands ⋅ ☀️ 21 °C

    Ek het saam met Jancke se ma en vriendin gery en hulle het my by Zaanse Schanz gaan aflaai. Daar het ek rondgeloop en gaan kyk hoe maak hulle kaas - dit vat 10 liter melk om 1 kg kaas te maak van koeimelk. Hulle het klomp verskillende soorte kaas en hou 'n demonstrasie om te wys hoe om kaas te maak. Ek het toe verder gestap na die klompe winkel, waar hulle 'n demonstrasie doen van hoe om klompe te maak. Dis baie interessant, en ek dink dit was baie harde werk vroeër. Elke area se klompe lyk anders en mens kon vroeër sien waar iemand vandaan kom deur na hulle klompe te kyk. Wanneer die klompe uitgedroog is en hard is, kan n kar oor hulle ry en hulle het 'safety clearance'.
    Ek het toe gestap na die windmeul wat oop is, wat gebruik word as 'n klipmeul, met 300kg klipwiele wat sandsteen maal as die wind waai. Hierdie spesifieke meul word gebruik om olieverf te maak.
    Ek is hierná Utrecht toe, waar ek na die Speelklok museum toe is. Hulle het klomp outomatiese musiek masjiene en die hele geskiedenis daarvan. Elke uur word daar 'n begeleide toer gedoen en dan word die musiek gespeel.
    Na die speelklom museum het ek langs 'n kanaal gaan sit en by Winkel van sinkel 'n glasie vonkelwyn gaan drink tot Brogen gekom het. Ons het rondgeloop deur die straatjies en by 'n kaas restaurant, waar die verskillende kase met toppings op 'n band verbykom soos sushi, gaan eet en sap drink. Ons het toe verder rondgeloop en later gaan eet by 'n oosterse restaurant, wat baie lekker was.
    Ek vat toe die verkeerde bus en kom eventually 23:30 by die huis aan.
    Read more