• Day 8

Kaasmark en Leuven

June 17, 2022 in Belgium ⋅ ☁️ 26 °C

Elke Vrydagoggend van April tot September is daar 'n kaasmark in Alkmaar op die waagplein. Dit gebeur al sedert 1365 en word steeds vandag op die tradisionele manier gedoen. Al die kaas word vroeg die oggend uitgepak en dan gedra deur die kaasdraers na die skaal, want daar was net een skaal, en geweeg. Dit word dan verhandel. Die kaasdraersgilde reël en onderhou die mark.
    Daarna het ek Leuven toe gegaan en vir Tina op die stasie gekry. Ons het toe deur die bondgenotelaan gestap en by Notre dame restaurant gaan eet, waar Olivia ons gekry het. Dit het gevoel asof daar niks tyd verloop het sedert hulle in Suid-Afrika was nie, maar dit was al vyf jaar terug.
    Na ete het ons deur Leuven geloop. Dis 'n universiteitsdorp, met oulike restaurantjies en die langste 'bar' in Europa, wat basies net n klomp plekke aanmekaar is en dan sit almal buite by stoeltjies en tafeltjies en kuier. Ons het ook deur Begijnhof, 'n parkie en die ou stadsmure gestap, en gekyk waar het Oliva skoolgegaan en Tina gebly terwyl sy geswot het. Ons het die aand afgeëindig met 'n kersie-appelsap en spekuloos tiramisu by 'n straat restaurantjie waar hulle altyd gekuier het as studente.
    Olivia se kêrel maak e-bikes so sy het met hare gery en ons is toe almal na my hotel toe, want ons was te laat vir check-in. Gelukkig was daar toe iemand wat skoonmaak wat ons gehelp het om in te kom.