Satellite
Show on map
  • Day 9

    Aankoms in München

    June 18, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 27 °C

    Ek het 'vroeg' probeer uitcheck, maar daar was niemand wat my betaling kon vat nie, so ek moes wag tot hulle 07:00 aan diens kom. Ek is toe stasie toe en het die ICE trein gevat na Munich. Dit was bietjie deurmekaar want die kaartjie kantoor kon nie vir my 'n kaartjie verkoop nie omdat die trein binne 10 min daar sou wees, so hy sê toe ek kan 'n kaartjie op die trein koop. Die man op die trein sê toe dit werk nie regtig so nie, ek kan probeer om een te koop op die internet, maar dit wou dit nie verkoop nie omdat die trein reeds weg is uit die stasie uit. Hy sê toe ek kan net by die volgende stop 'n kaartjie koop, maar net voor die volgende stop maak hulle 'n afkondiging dat die trein nie verder gaan ry nie en almal moet oorklim op ander treine.
    Ek koop toe 'n kaartjie by die treinstasie en klim op die volgende (baie vol) trein, waar ek (en klomp ander mense) tot op die eerste stop in die gangetjie gestaan het. En dis mal warm. Maar ek het darem sitplek gekry by die volgende halte tot in Munich. Die trein ry tot 300km/h en dis so mooi groen hier. En in Duitsland moet mens nog maskers dra op publieke vervoer. Maar dis al. En dit maak nie sin nie.
    By Munich het ek die ondergrondse trein en tram gevat hotel toe. Daarna het ek vir Wilhelm gaan kry in die stad en ons het iets gaan eet by 'n regte duitse restaurant, waar hulle tradisionele duitse klere dra (selfs die griek, Niko, wat ons bedien het). Daarna het ons deur die stad en parkies gestap en na al die mooi geboue gekyk. Oral is mooi (baie) ou geboue en fonteine.
    Ons sluit ons aand af met 'n bier (en ek met 'n Johannisbeeren sap - dis een of ander bessie en vir nou my gunsteling) in 'n biertuin agter 'n restaurant. Die restaurante het sulke donkerhout afwerkings wat glo eie is aan Beiere en almal is baie jolig oral.
    Read more