Frankfurt, oppad na Hamburg

June 20, 2022 in Germany ⋅ 🌧 18 °C

Ek het vroegoggend treinstasie toe gegaan en met die sneltrein gery Frankfurt toe, waar ek die trein na Mandie-hulle gevat het. Sy het my op die stasie gekry en ons het na hulle huis gestap wat letterlik 3 minute van die stasie af is. Ons het toe eers 'n rukkie gekuier tot haar kinders van die skool af gekom het en toe het ons gery na Seligenstadt, 'n ou (een van die oudste) klein dorpie langs die Main rivier.
    Daar is die mooiste ou huisies wat van die 1700's af kom en heel skeef is, maar staan en in stand gehou word. Die klooster het 'n pragtige tuin en plek-plek langs die pad is sulke koper plaatjies met die name van die jode wat in die huise gebly het. Ons eet lekker pastries en ry toe aan na Aschaffenburg, ook op die Main rivier, waar ons na Schloss Johannisburg gaan. Dis basies 'n paleis/kasteel, wat in die 2de wêreldoorlog amper vernietig is, en later herbou is.
    Ons het deur die ou deel van die dorp gestap en toe teruggegaan huis toe sodat ek betyds (amper nie) kan wees vir my trein terug Frankfurt stasie toe sodat ek op die sneltrein Hamburg toe kan klim (wat ook laat was).
    Die autobahn werk lekker, maar basies soos die regterkantste baan in Gauteng. Ry vinnig en gee pad as iemand vinniger as jy ry. Daar is net nie 'n spoedbeperking nie. Ook, as al die bane staan beweeg al die karre outomaties uit die middelste baan sodat dit oopgehou kan word indien noodvoertuie moet deur beweeg. O en mens word beboet vir enige iets wat jy verkeerd doen. Baie beboet. So almal luister. Hulle werk ook op 'n vertroue sisteem. Dis selde dat hulle op die treine kyk of mens kaartjies het, maar as jy nie het nie en hulle vang jou word jy beboet. Gelukkig kry mens van Junie tot Augustus 'n 9 Euro kaartjie wat 'n maand lank hou vir alle publieke vervoer, behalwe langafstand treine.
    Kinders stap van 6 jaar af self skool toe. Hulle word geleer. Die roete skool toe is verseker deur die skool en as iets gebeur op die roete is die skool verantwoordelik vir die kostes.