Getsemane, olyfberg, ens

October 7, 2022 in Palestine ⋅ ⛅ 21 °C

Ons het die oggend begin deur langs die stadsmuur af te stap na die tuin van Getsemane, waar ons 'n spesiale vergunning gekry het om in die deel van die tuin te gaan wat nie oop is vir die publiek nie. Theuns het daar vir ons gelees en vertel van die tyd van Jesus se kruisiging in Getsemane. Ons het toe ook deur die deel gestap wat oop is vir die publiek, waar die olyfbome omtrent 2000 jaar oud is en massiewe dik stamme het. Daar is 'n kerkie in die tuin, Church of all Nations, waarin ons toe gesing het.
    Daarna is ons op na Olyfberg, wat gebruik word as 'n Joodse begrafplaas, met meer as 150 000 grafte. Hulle sit klippies op die grafstene ipv blomme, soos ons. Dit word vermoed dat Jesus van hier opgevaar het na die hemel. Dis vrek steil om daar op te loop.
    Hulle sê ook dis waarheen Dawid gevlug het vir Absalon.
    Van daar is ons na St Peter in Gallicunto. Dis 'n kerk of Zion berg en Gallicunto beteken 'haan wat kraai'. Dit is waar die huis van Kajafas was, waar Jesus verhoor is vir die kruisiging. Daar is 'n put waar hulle Jesus gegooi het terwyl hulle besig was met die verhoor.
    Die res van die middag het ons deur die markies gedwaal en toe het ek en Linda en Adelene iets gaan eet by 'n burger plek.
    Shabbat begin op Vrydagaand so dis weer stil en al die plekke is toe, behalwe die Christen en moslem areas. Oral sien mens Jode loop vroegaand. Hulle loop altyd en hulle loop so vinnig.
    Almal het bietjie later die aand by Abrahams hostel (waar van ons gebly het) se kuier area bymekaar gekom en ons het net lekker almal saamgekuier. My steps was amper die meeste, so ek besluit toe om saam met die laaste mense na Palms hostel te stap, want ek moes die steps wen - 32 922.