'n Dag met die familie

December 29, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 7 °C

Paul het 06:00 Hortons gaan koop toe hy sy vleis opgetel het vir die biltong. So ek het wakker geword met Hortons... die hele rede hoekom Kanada bestaan. Eintlik is dit spesifiek vir die canadian maple doughnut. Mount Baker het ook vir die eerste keer ooit sy kop uitgesteek en ons kon hom sien oor die see.
    Ons het klaargemaak en Matt se basketball wedstryd gaan kyk by UVic. Hy het 'n beurs gekry om daar te gaan swot volgende jaar, agv sy rugby. So trots op my cuzzy. Ook, dis die eerste keer dat ek 'n basketball wedstryd sien. Daar is so baie reëls, en dis baie verwarrend. En dis baie squeaky. Hulle tekkies squeak die heeltyd.
    Cordél kom verras ons toe en kom kyk 'n stukkie saam met ons - sy kon ten minste die reëls vir my verduidelik, want sy het self gespeel. Dit het ook beteken sy skel hulle meer. Haha. Cordel kom toe huis toe en ons ry gou om klere te gaan koop vir Alaska, verby die strand waar 'n man klomp diere maak uit dryfhout. Cordel het 'n cute klein swart Mini, maar sy jaag so tussen die verkeer deur met hom. Érens ry daar 'n kar voor ons met die grootste hond in, hy was so ongelukkig daar, ons moes dit net afneem.
    Vir aandete kom kuier Chrissa en haar nuwe kêrel, George, en ons en Cordel ontmoet hom vir die eerste keer. Hy speel professioneel rugby en is 'n brandweerman en baie oulik, want hy het 'n aand saam met ons almal oorleef.
    Daar staan nog steeds hope sneeu oral, en die bakkies hier is massive. My kar is klein teenoor hulle.
    Tannie Sarie was nog steeds (van die 21ste af) vir haar bagasie, en Lufthansa antwoord nie hulle foon nie.