• Day 8

Conservation en eerste Aurora

January 3, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 4 °C

Ons langs Alaska 1 afgery tot by die Alaska Wildlife Conservation Centre, al langs Turnagain arm. Dis 'n ongelooflike mooi pad. Ek en ouma het in 2016 ook hier gery, maar in die somer. Ons het daardie keer 'n Beluga walvis gesien. Nou was daar baie minder water en baie meer modder en ys. Beide kere is onbeskryflik mooi gewees.
    Dit was nogal koud. By die conservation centre is al die paadjies vol ys, so ons ry toe maar die pad en klim net oral uit om te kyk. Dis soos 'n dieretuin met bietjie groter hokke, so mens kan die diere darem meeste van die tyd sien.
    Ons ry toe terug en maak 'n draai by Alaska Wildberry Products, 'n groot souvenir winkel, met die grootste sjokolade fontein in die wêreld. Dis nogal indrukwekkend. Daarna is ons na die Ulu-mes fabriek om te kyk wat hulle het. Minder indrukwekkend as die Wildberry Products.
    Ons ry toe terug, maar trek geld oppad, en gooi weer petrol in - hierdie keer met minder uitdagings. Ek is nou 'n 'Alaskan' - watookal dit in Afrikaans is.
    By die huis gekom, pak ons gou die laaste goed. Chris en Carla is nie daar nie en Carla se pae n ma gaan laai ons af by die lughawe, net betyds om die 40 min afsny tyd vir incheck te haal. Net-net. Ons is deur die sekuriteit en na die hek toe, en het gelukkig ons vlug gemaak. En ons bagasie het by ons uitgekom in Fairbanks - altyd 'n bonus.
    Ons het op die vliegtuig vir die eerste keer die Aurora gesien.
    In Fairbanks kom laai Kevran en Lareena ons by die lughawe op. Ons gaan by hulle huis bly deur coughsurfing. Hulle gaan oormore weg vir 'n funksie waar almal hulleself in die middeleeue inleef. Hulle het klere vir die rolle en geskenke wat hulle vir die 'koning en koningin' moet vat. Dis glo 'n wêreldwye ding. Baie interessant.
    Hulle het 'n groot wêreldkaart in hulle huis op waar almal 'n pennetjie insteek wat al by hulle gebly het, en elke jaar het verskillende kleure pennetjies. Ons is die eerstes om hierdie jaar daar te bly. Dis nogal indrukwekkend.