Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 5

GOING HOME, BYE WATERLOO

10 April 2023, England ⋅ ☁️ 14 °C

LAST BUT NOT LEAST….

We zitten inmiddels in t vliegtuig op London City Airport, wat gingen deze dagen alle machtig snel 😳

Vandaag moesten we om 11:00 uit checken en dus deden we lekker rustig aan. Na het ontbijt de laatste dingen in de koffer, koffers in de bagage locker van t hotel en nog even de stad in.
    Helaas vandaag wel een zeer natte dag, maar we klagen niet want de andere dagen waren prachtig!
    We brachten nog een bezoekje aan het “Clink Prison museum”. Een museum waarin er wordt gegeven hoe gruwelijk je vroeger gestraft werd voor je daden…. En niet altijd omdat je schuldig was! 🤣

Daarna nog een wandeling langs een mooie kathedraal wat er gelukkig wel wat foto’s mochten maken… wederom prachtig!

Toen besloten we toch maar lekker te gaan chillen in t hotel….

We hebben het heerlijk gehad, echt even quality time met z’n drieën ❤️

Next SWCE is Japan 2025…… 🤪 See you there!!