AS FAR AS THE EYE CAN SEE

April 9, 2023 in England ⋅ ☁️ 17 °C

KNIKKENDE KNIEËN

Na onze tour langs de magische plekken was het tijd om naar de London Eye te gaan.
    Nick en ik hadden de tijd aan ons zelf en hebben nog lekker door de stad gezworven.
    We zagen de wissel van de Horse Guards bij Westminister. En denk nou niet dat deze gasten zomaar hun beroep uitvoeren…. Dit is serieuze shit!
    We schrokken ons de krampen omdat er 1 guard zijn ronde ging lopen en out of the blue ineens vlak achter ons schreeuwde; “MAKE WAY🤬!!!” 🤣🤣 ja ja rustig man we gaan al!
    Daarna even gekeken bij de Horses waar iemand dacht wel even het hoofdstel van het paard vast te houden…. Uh uh, don’t do that friend 🤣 and again; “DONT TOUCH THE HORSE 🤬!!!” Hahahaha deze gast verstond er geen reet van en vroeg zich overduidelijk af wát hij fout had gedaan! 😂😂

Daarna via de London Bridge terug de Theems over. We namen nog een kijkje bij de COVID wall. Een hele lange muur met heeeel veel namen van mensen overleden door COVID.

Net voor de London Eye aten we nog een lekkere Chick&Chips om daarna de rij in te gaan voor het rad.
    Nick heeft beste hoogtevrees maar wilde het zeker wel proberen…..met knikkende knieën!
    Wat een gave rit! Wat f%€&@ hoog ga je! Wat een prachtig uitzicht!
    Eenmaal beneden had hij weer praatjes maar hij heeft het wel mooi gedaan ❤️

Dat was ons eind punt… versleten terug naar t hotel en wachten op Maup
    De avond sloten we af met een laatste maal met Rahul & fam…… Bye guy’s! See you in 3 months 😘 (again we forgot to take a picture🤪)