Satellite
Show on map
  • INSOMNIA 😵‍💫

    July 8, 2023 in the Netherlands ⋅ ⛅ 21 °C

    NOG 32 UUR……⏰

    Al de hele week loop ik met (gezonde?) spanning. Waar ik normaal koffers easy inpak ben ik nu al heel de week als een drol in een pot er omheen aan t draaien….

    2 koffers, 3 volwassenen, 2x23 kilo.
    Ga ik dat redden??
    Passen, meten, wegen, alles er uit, alles er in, wissel hier, wissel daar…. KAK! Net iets te zwaar en hup daar ging alles weer eruit 😂
    Maar ik geloof dat ik er ben! Het moet gewoon want drie grote koffers ga ik echt niet aan beginnen. Er moet alleen nog het hoognodige in, dat wat we morgen nog gebruiken. (Kam, deo, geurtje….enz)

    Nog 32 uur!
    Morgen ochtend vroeg inchecken en dan later op de dag de naakies naar oma brengen. En dan? Duimen draaien tot we toch nog maar even gaan proberen te slapen denk ik?!

    04:45 pikken we m’n vader op die mee rijdt naar Schiphol en de auto mee terug neemt, de schat! 🥰

    Nog 32 uur……
    Read more