Satellite
Show on map
  • NOG EEN HOOP TE DOEN!

    July 2, 2023 in the Netherlands ⋅ ☁️ 19 °C

    ZENUWEN…. Leuke zenuwen!

    Aankomende week moeten we nog twee belangrijke zaken regelen ; koffers inpakken en de poesjes wegbrengen.
    Daarnaast moeten we ook allemaal nog veel werken dus het wordt passen en meten.
    Raar hè….. zo’n lange aanloop en nu in de laatste week denk ik ineens 😳😳

    Koffers zijn altijd een dingetje bij mij.
    In gedachte had ik normaal al alles ingepakt maar ik heb besloten dat dit geen “na het eten flaneren op de boulevard” vakantie wordt en dus pakken we vooral kleding in wat lekker zit en waarbij we in laagjes kunnen werken want zowel in SF als in de bergen bij Yosemite kunnen de temperaturen nogal schommelen.

    Voor m’n verjaardag kreeg ik van mij ouders dollars, zo leuk!! Daar ga ik USA eens leuk van shoppen.
    Maar daarnaast moeten we deze week ook nog losse dollars halen voor alle tip die weer daar ogenschijnlijk moeten gaan uitdelen, das best een heel ding daar. (Ik geef hier in nl nmlk nooit tip, persoonlijk dingetje😏)
    Dus bij het GWK gaan we maar eens 1$ bills scoren om mee rond te zwaaien!

    Ondertussen is ons hele schema klaar.
    Zijn de kaartjes voor Alcatraz, Yosemite en een schiet avontuur in Las Vegas (lees; de boys gaan naar de schietbaan en moeders gaat languit bij t zwembad!) ook allemaal in de the pocket.

    Alleen nog E-Sims regelen voor data daar want anders kunnen jullie dit natuurlijk allemaal niet volgen!

    Voor nu ga ik m’n hobby even uitvoeren zodat alles gestreken de koffer in kan! Jottum 🫠

    7 days and counting…..
    Read more