Morocco
Menara

Here you’ll find travel reports about Menara. Discover travel destinations in Morocco of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Marrakesh airport

April 18, 2017 in Morocco ⋅

Härifrån kom vi och åkte från och till Barcelona. Vi spelade inte Pokémon på flygplatsen innan vi åkte härifrån.... men om vi hade gjort det hade vi tagit över ett gym.
    Vi blev skjutsade hit av samma killar som vi bokat Sahara trippen med. Han var 33 år, hade pluggat till advokat i 2 år men pendlat från Atlasbergen där han kom ifrån och det hade blivit lite mycket så han hade slutat plugga. Nu jobbade han med Rhaech (ursäkta stavningen) och åkte hem till sin familj i Atlas 2-3 dagar i veckan. Han bodde med sin mamma pappa bror och hur många andra släktingar som helst.
    När vi pratade om ålder sa han att henrik inte alls såg ut att vara äldre än vad han var få försökte henrik och jag vara snälla och säga att han visst såg mycket ung ut.
    Sen efteråt konstaterade vi att henrik absolut såg mycket yngre ut och att det berodde på att han konserverar sig i sprit... vilket de inte dricker här.

Fun fact: Vår väska vägde
    15.5 Sthlm