Satellite
Show on map
  • Day 21

    Den 11 okuliare v Andamanskom mori

    December 29, 2016 in Singapore ⋅ ⛅ 27 °C

    Thajci su presni ako svajciarske hodinky. Lodicka cakala pristavena na plazi pred chatkou o polhodinu skor, ledva sa rozvidnievalo. Popri cca hodinovej plavbe sme si uzili vychod slnka a potom adrenalinovy vystup z lode po rebriku. Thajcania su ochotni. Nase prepchate kufre tahaju po rebriku sami. Pri tom mi thajcan nechtiac buchne kufrom do mojej tvare a moje nove drahe okuliare padaju, ledva ich zachytavam. Kruci uz som ich videl v Andamanskom mori ako moje posledne v Sirave, od stresu mi pomaly srdce zastalo. Okuliare rozpadnute na ram a sklicka som vsak nejako podvedome zachytil...

    Vdaka skorsiemu odchodu sme aj na pevninu dorazili o polhodinu skor a cuduj sa svete taxik tam uz cakal ;) Ospravedlnoval sa, ze prisiel tak skoro ;) Nam to len vyhovuje. Celu cestu na letisko skladam okuliare. Po uspesnom zlozeni ich podavam Danke na vylestenie. Okuliare sa zas rozpadaju...

    P.s. Na hlavnom obrazku vidno rebrik z lode, po ktorom sme sa trepali s nemotornymi 20kg kuframi; na dalsom obrazku blizko zaparkovany dopravny taxi prostriedok
    Read more