• Day 34

Den 24 genialny napad

January 11, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

S Dankou sa dalej slnime a kupeme a ked to vyzera, ze mame uz len cca 2 a pol hodiny do zotmenia (sme 4km od domceka), dostanem "genialny" napad, co tak skusit aka narocna cesta ide na korytnaciu plaz. Ta je o 4km dalej, t.j. domov 8km, proste zachvilu sa stmieva a my sme si vymysleli dalsich 12km po tom ako sme uplne dorazeni z doterajsich tlaceni bicyklov po kopcoch. Ak to nie je velmi narocne, tak sa tam predsa skusime ist pozriet.
    Danke netreba 2x hovorit.

Vsetko zbalime a vyrazame. Uz na zaciatku cesty nemam z tohto planu dobry pocit, ale Danka je nezastavitelna. Nasledne kvalitne stupa kopec a vraveli sme, ze ak to nebude problem, t.j. bude lahka cesta, tak sa pozrieme. A toto na lahku cestu nevyzera. Danku vsak uz nic nezastavi.

So silou malej parnej lokomotivy a prislusnym odfukovanim taha na najlahsom prevode hore kopcom zanedbatelnou, ale stalou rychlostou. To samozrejme netrva dlho a je nutena z bicykla zoskocit.

Po kratkom case betonova cesta konci a vstupujeme do dzungle, kadial vedu uz len vychodene kolaje od nejakych miestnych "Land Roverov". Danka v svojom plane vidiet zivu korytnacku neustupuje (pritom cesta sa stale zhorsuje) a stale pokracuje. Ja teda s nou. Priemerna rychlost nam radikalne klesa. Lopotime sa tym lesom dobru polhodinu (to by sme uz logicky mali byt tam). Ked uz v dialke pocujem nieco, co by mohlo byt zvukmi mora a casovo to vychadza, ze sme tie 4km uz museli prejst, pride prekvapko.

Dostal som defekt! 8km od nasho domceka a mozno 100m od plaze otacame bicykle a pesky pekne tlacit bicykel az domov.

Nahadzujem taky rychlokrok, ze Danka obcas nestiha na bicykli. Domov totiz nemienim dojst po zotmeni a hlavne viem, co sa na tomto ostrove po zotmeni deje. Komari armageddon nemam zaujem zazit.

Bezime o zivot. Plan je, ze sa po 4km zastavime na plazi v restauracii, kde maju pumpu a skusime dofukat. To by nam mohlo pomoct prejst aspon zopar 100m na bicykli. V restauracii pumpu maju. Zistuje sa vsak, ze jedine na mojom bicykli a jedine koleso, ktore dostalo defekt ma nekompatibilny ventil. Proste sa to dofukat neda!

Palime dalsie 4km cez ukrutny kopec, kde stretavame nejakeho cinanka, ktory v tom kopci tlaci este aj smerom dolu (take su tam klesania/pre nas stupania a tak sa boji). Cestou ako taham ten bicykel za sebou nam 10x spadne pneumatika z rafiku a musime ju znovu navliekat.

Tato dovolenka je plna zazitkov ;)

Po prichode domov z Danky opadne stres a skoro z toho odpadava. Ja prepinam z rezimu neznicitelny robot na normalneho cloveka a chytia ma take bolesti noh, ze sa ledva dotaham do restauracie. Po restauracii sa prechadza diviacik ;)

Dnesny den stal za to!

Zajtra vsak odpadlici z bezpecnostnych dovodov nechcu nikde ist a ostavame teda len na nasej plazi. Vzhladom na to, ze su tu raje a take ryby s pichliacmi (vid. Lionfish v googli) a miliarda krabov, ocakavam, ze zajtrajsie zazitky sa budu tykat prave tychto zvieratiek... Kto bude ten stastlivec? ;)

P.S. Na obed sme si dali colu z plechovky. Po tom ako ju vyhodime po chvili pozeram, ako si plechovku berie do ruk opica a dopija posledne kvapky. Bohuzial som to nestihol odfotit.