Satellite
Show on map
  • Day 35

    Den 25 Tomco si nasiel frajerku

    January 12, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

    Tomco si na ostrove nasiel frajerku. Ta vsak od neho pozaduje, ze ak nieco ma byt, tak musi mat Tomco minimalne vysoku skolu. Takze Tomco zacina studovat - matematicky smer (Tomco inak z matematiky na strednej ledva presiel).
    Kratko pred nasim odchodom sa Tomco s frajerkou pohada. Vdaka tomu odmieta nastupit do lietadla. Vymysla, ze najde lepsi a lacnejsi let a preto zostava.
    Ja zostavam proti jeho voli tiez, co vsak Tomca vobec nezaujima (takze sa o mna nestara a ja som na letisku bezradny). Tomco stale melie o tom, ze diplom ma uz v hrsti (co ja tak nepocitujem), takze sa zacnu stastne casy s jeho vyvolenou. Ja v nej vidim vypocitavu mrchu. Tomco v skutocnosti neodletel preto, aby mohol o 2 hodiny (ked leti dalsi let) predlzit svoju agoniu a v nadeji, ze sa nieco zmeni sa dalej topit v ziali.
    Na to, aby dosiel domov nakoniec priplati 200eur naviac. To je ten jeho vyhodnejsi let.
    Ja nemam ziadne informacie o letoch a so svojou anglictinou na megaletisku mam problem, ako si kupit listok. Nakoniec taktiez prerabam dobrych 200 Eur. Tomco sa o mna cely cas nestara. On ma hlavu pre svoju vyvolenu a to, ze som tu zostal ja s nim, aby som ho tu nenechal sameho ho nezaujima. To je moj problem. Nikto ma o to neziadal, tak nech sa zariadim ako chcem.
    Budim sa... Do slnecneho a horuceho rana. Uz v posteli sa zo mna leje.
    Vazeni toto bol moj dnesny trosku desivy sen.
    Co je vsak na neuverenie aj Danka mala sen.
    Rano mi zivo rozprava o tom ako v jej sne bezradne bludim po letisku... Uz sa mi to nechce rozpisovat do detailov ;)

    P.S. Vzhladom na to, ze sa jednalo o sen, vzniknute situacie a vlastnosti zucastnenych sa nemusia (ale mozu ;) zakladat na moznej realite ;)
    Read more