• Day 1

Vyrazili sme

December 12, 2017 in Austria ⋅ ⛅ 4 °C

Vdaka navigatorovi Tomcovi zabludime uz v Miskolci ;) cesta sa nam predlzi o dobrych 20 minut a je jasne, ze so zazitkami nebude problem.
    Nie nebola to nahoda, pred Budapestou Tomco zahlasi, "asi sa musime vratit"... Zabludili sme zas ;)

Tomco kasle, Danku zacina boliet hrdlo... Z tej atmosfery v aute, uz boli hrdlo aj mna, alebo je to tou klimou, ktora je v aute zapnuta? Tomco rozladi cele menu auta, aby upravil vzduchotechniku, ale nepomaha to.

Ocko jazdi jak pretekar F1, chvilami mi nie je vsetko jedno, ale posledne dve hodinky cesty v kuse prsi, tak primerane spomalime. Ukludnim sa asi az v lietadle, tam uz sa od strachu zas bude klepkat Tomco, pokial si neda alkoholicky drink, nad ktorym uz s Dankou uvazuju (na preliecenie a odstranenie strachu z lietania).
    Celkovo tu dlhu cestu zvlada ocko dobre, mne by sa teda toto tam a spar odjazdit nechcelo.

Na letisku sa zo zadnych sedadiel zas bavime z navigacnych schopnosti prednej posadky (ocko, tomco). Trosku pobludime, poblokujeme letiskovy autobus, ale nakoniec objavime nase parkovisko a obdivujem ocka, ze z neho aj dokazal pravdepodobne bez problemov vyjst.

Aktualne cakame na odlet a vieme, ze to bude tazky let, kedze sme zistili, ze v lietadle sedime kazdy uplne mimo a navyse v strede medzi ludmi... Ziadne okienko, ziadna ulicka a to dobrych 11 hodin letu...

P.s. Pokusili sme sa zjednat prvu triedu z 999 eur priplatku sme to na zjednali na 450... Stale dost, budeme trpiet jak sardinky v triede pre plebs...