• Day 17

Sloni ostrov dalsie lenive dni

December 28, 2017 in Thailand ⋅ 🌫 25 °C

Konecne sa nam v ramci prechadzky podarilo najst hlavnu dedinu ostrova. Ta obsahuje 2 restauracie, jeden miniobchod a asi 4 domy - tot vse. Okrem ineho si stadial odnasame Big Colu s objemom 3,1l.
    Vo vrecku kratasov, ktore si obliekam po prvom kupani v mori som nasiel klucik od pokladne na Sirave ;) a potom, ze mame tazke kufre...
    Na veceru si davame dvoch red snaperov. To je taky cerveny morsky kapor. Kedze prichadzame do restauracie medzi prvymi, narusujeme tymto cely chod restauracie, ktora sa stale viac a viac zaplna. Standardne thajske jedlo sa totiz pripravuje cca 3 minuty a stihne sa ich teda za polhodinu pripravit aj desat, ale nase cervene kapriky zaberu dobru polhodinu a este provokativne rozvoniavaju na celu restauraciu.

Dalsi den na nas zautoci prave thajske slnko. Situacia na umretie.
    Riesim to zakopanim sa do bungalowiku, kde mi Tomco nariaduje v ramci relaxu precitat 700 stranovu ipad knihu. Po zmenseni fontu ma nastastie len 300 stran.

Z bungalowu sa postupne stava parny hrniec... Nepomaha nic. V ramci nasej jednej hviezdicky nemame ani ventilator a keby aj, nejde tu elektrika.
    Danka vycapena vonku pod priamym slnkom planuje za den nabrat bronz ako za dva tyzdne, lebo na dalsie dni hlasia zamracene. Ako spravna blondinka z americkych filmov sa trosku pozabudne na slnku a po prvom zhrozenom pohlade na nu jej okamzite pridelujeme kodove meno "red snaper". Z rannej panenskej bielej sa z nej za zopar hodin stala cervena chili papricka.
    Pri kupani zas Tomcovi, ktory je posilneny a na tomto slnku aj trosku pripity pivom Chang pridelime kodove meno "morsky konik" na zaklade jeho stylu plavania.
    Ja som si samostatne (neviem na zaklade akej vlastnosti) pridelil kodove meno "Barracuda" (nieco ako nasa stuka) a nikto neprostestoval.
    Salime sa vo vode az do zmorenia, ktora je hlavne pri vchadzani strasne studena. Neskor to zmerame a ma 28 az 29 stupnov ;)
    K veceru urobime najdlhsiu turu celeho pobytu na tomto ostrove, ktora podla mna nema viac ako 2km a to uz Tomco kvalitne dudre. Objavujeme plaze s ciernym pieskom sopecneho povodu, ale biela je biela... Vyzera to, ze tento ostrov je fakt lenivy. Sme tu 3ti den a z ostrova, co ma na dlzku 5km sme nestihli preskumat takmer nic.
    V skutocnosti sme na najsevernejsom ostrove thajskej casti Andamanskeho mora a severnejsie od nas su uz panenske (bezturisticke) Mjanmarske ostrovy.

Zajtra sa zlozitym sposobom presuvame na vedlajsi juznejsi ostrov, kde by to malo o dost viac zit.

Foto 1: nas rezort pohlad z mora
    Foto 2: jeden z minimartov na ostrove
    Foto 3: Tomco v nasej sieti v pozadi s nasimi susiacimi sa vecami a plazou
    Foto 4: nasa restauracia na plazi vecer
    Foto 5: velmi chutna nudlova polievka na ranajky
    Foto 6: nas skvely zachodik (to nie je len farba, to uz je aj urcita textura, nanos)