Satellite
Show on map
  • Day 18

    Gekon opat utoci

    December 29, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

    Vecer dorazim 320 stranovu knihu a poslednych 50 stran uplne zasnem.
    Hlavni hrdinovia totiz letia do Thajska, pristavaju v Bangkoku, kde sa ubytuju v stvrti Khao San a navstivia tiez PatPong. Idu si pozriet kralovsky palac a potom starobyle mesto. Zatial uplne identicke s nasou dovolenkou. Uplne ma sokuju, ked si v knihe objednaju nocny vlak do Chiang Mai rovnako ako my a na prvy vylet sa rovnako ako my vyberu k jednemu z najsvatejsich chramov Doi Suthep.
    Tu nastastie podoba konci, nakolko toto je pre nich konecna zastavka. Paradoxne Tomco vobec netusil, ze jedina kniha co mi da precitat v skutocnosti o tom, ako sa ludia zmrazia a rozmrazia ich o 50 rokov neskor v svete, kde si ani zuby netreba umyvat, lebo su geneticky upraveni tak, ze sliny rozpustaju zubny kamen (kto by tam videl suvislost s nami) bude mat taku podobnost s nasou dovolenkou.

    Danka konecne objavi gekona, ktory skrieka v nasej izbe uz druhu noc a predchadzajucu noc som sa aj zobudil na to, ako beha okolo postele. V noci je tu taka tma, ze po otvoreni oci nevidite ani palec pred nosom. Pocujete len suchot rychlych noh na podlahe, z ktoreho je jasne, ze nic male to nie je a nebolo mi teda vsetko jedno, ale Danke som to zatajil.
    Po tom ako sa vraciam z restauracie vidim ako Danka prikovane sedi v kresielku na terase. Vystrasene mi rozprava o gekonovi, ktory ma vraj velkost psa a troni pod mojou sedackou (meter a pol vedla Danky), na ktoru si uz samozrejme nesadam.

    A kedze vidim to obrovske cudeso, tak sa uz tesim, ako zajtra tento deravy bungalow opustime. Danka vystrasena laha do postele a zda sa, ze dnes nezaspi.
    Celu noc sa len krcime v strede postele v obave pred predatorskym jasterom. Do toho vsetkeho su vlny tak velke, ze Danka sa na zaklade hukotu boji, ze nas odplavi aj s domcekom ;) Rano sa budime ako po nocnej bitke, vsetko nas boli.
    Ze bol gekon v noci dnu v domceku viem naisto, ale uz je to jedno. Danka to nastastie prespala. Doobedu pobalime veci a presunieme sa na druhy ostrov v nejakej planej nadeji, ze tam obrovske gekony neziju.

    Toto je inak oblubena lokalita Nemcov. Ako sme si vypoculi, nezamestnany nemec tu pride na 2 mesiace a s full servisom (restauracne stravovanie) ho tento pobyt stoji menej ako keby mal prezit v Nemecku... Fascinuje nas asi 70 rocna nemka, ktora si na recepcii rezervuje jeden z bungalowov v tomto stredisku na cely mesiac november/december na rok 2018, teda rok dopredu...
    Je nam tazke pochopit ako tu dokazu v tychto podmienkach tak dlho prezit (voda studena, elektrika nejde, apartmany derave s nulovou vybavou, ostrov maly, neda sa tu nic robit a odvoz z ostrova a na ostrov napr. do mesta na pevnine velmi drahy). Na zopar dni je to pochopitelne, ale oni su tu mesiace...
    Niektori tu maju chatky aj na cely rok. Maju poupravovane predzahradky, chatky pomalovane ci inak vylepsene na hippie styl, na chatke vlastne menovky...

    P.S. V rannych snoch ma najprv nahana obrovsky dinosaurovity jaster a nasledne ja nahanam pesky po Kosiciach svoj ukradnuty Nissan (ukradnu ho spred Nanovho domu v Secovciach a ja ho nahanam az do Kosic) - cas stadialto odist, tu sa neda odychnut

    P.S. part 2 - obrazok je skutocny a z Thajska, ale nastastie nie z nasho bungalowu
    Read more