• Day 24

Plavba katamaranom

January 4, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Po ranajkach, ked sa zas na smrt prezerieme sa vyberame do Phuket Marina s cielom, ze tam budu nejake sailor obchody a nakupime min. nejaku Musto ciapku. Obchody tam ziadne nie su, ale zato boatshow...
    Zaregistrujeme sa vyplnenim dlheho A4 formularu, kazdy dostaneme vysacku s menom, krajinou atd. a s vidinou, ze uz o chvilu sa budeme prechadzat po na vode vystavenych lodiach vchadzame vchodom na vystavu, kde nas caka prvotny sok.
    Ten vchod vobec neviedol k lodiam, ale k stankom, z ktorych nas zaujal mozno tak jeden.
    Danku zlanarili na masaz zadarmo a ta sa nenechala prehovarat a ja s Tomcom nespokojny s aktualnym stavom sme postupne od personalu zistili, ze existuje jeden tajny vychod z vystavy, ktory vedie az na mola a k lodiam.
    O chvilu sa uz teda prechadzame po molach, kde zistujeme, ze s nasim vyzorom sa dostat na lode za milion a viac eur asi nebude sranda.
    Postupne vsak naberame odvahu a dostaneme sa aj na lode, kde je napisane, ze vstup len na pozvanie. Zacneme 42kou plachetnicou a pokracujeme 42kou katamaranom za smiesnych 534.000Eur v zakladnej vybave. Je to zaujimava skusenost, predsa len teoreticky je vsetko jasne, ako ten katamaran funguje, ale nikto z nas na katamarane nikdy fyzicky nebol.
    Uzili sme si tych zopar minut "plavby" (tak plavalo to na vode, aj ked to bolo cely cas ukotvene) a zhodnotili sme, ze na tu cenu to zas nebol az taky zazrak...
    Mna osobne este zaujal kajak z plexiskla (vhodny na menej kalne vody ako Sirava) a potom uz sup na motorkach skumat dalsie plaze.