• Day 24

Zajtra ideme vsetci na usne

January 4, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Dalsim cielom je plaz, ktora ako zistujeme sa nachadza vo vnutri luxusneho rezortu.
    Pre nas ziaden problem, o chvilu uz straznik otvara zavoru a sme dnu. Plaz nas vsak nejako extra neoslovi, tak smerujeme na Kao Mai, plaz o ktorej hlavnej atrakcii nenajdete nikde ani zmienku. Vyzera to, ze je na to informacne embargo.

Plaz je zaujimava tym, ze na jej konci je plot a hned za nim pristavacia draha letiska Phuket. A hlavne da sa tam dostat, takze to ideme skusit.
    Plaz bola jednoznacne najlepsim zazitkom dna. Sediet na plazi sirokej sotva 50 metrov a nechat si tesne ponad seba preletiet velke dopravne lietadlo to bola pecka. A to tie lietadla prilietali v 5 az 10 minutovych intervaloch.
    Piloti boli rozni adrenalisti, ale ti naj nam preleteli cca 30m nad hlavami.
    Samozrejme, ze plavanie vo vode bolo znackami zakazane v zone asi 150m od linie pristavania.
    Takze hned druhe pristavajuce lietadlo som si uzil z vody a to tak, ze preletelo priamo nado mnou a ja som podvedome vo vode clapotal prec, lebo som mal pocit, ze ma vezme so sebou. Bol to totiz presne ten adrenalista. Isiel tak nizko, ze sa dali pocitat nity na kridle (keby nesiel tak rychlo) a rachotilo to tak, ze behom sekundy ma rozbolela hlava.
    Hned ako to preletelo vodu sila motorov posunula vodnu hladinu a vytvorila zopar efektnych vln. Este som sa stihol pozriet na Danku a Tomca, ktori fotili z brehu a tych krasne odfuklo, ze sa zvalili na zem.
    No parada!
    Hned na to zistujeme, ze nie je vsetkej zabave koniec. Dalsou formou zazitku su startujuce lietadla. Tie sa postavia zadkom k plazi a vystartuju. A poniektore startuju tak, ze sa zdvihne piesok z plaze, na kozi pocitite pieskovy peeling a aj more to pekne odfukne. Obcas aj ludi - vid. foto.

Okrem toho, ze sa takto bavime pri pristani snad 15tich lietadiel, tak zistujeme, ze toto je konecne plaz pekna aj vyzorom, aj poctom ludi (primerane) aj hlbkou a vlnami v mori a hlavne tu nie je horuco, lebo lietadla vzdy vytvaraju vietor, aj ked obcas s vonou spalenych pneumatik.